Welkom op de supportpagina van Global Ticket. Wij zijn de ticketprovider van deze locatie. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken! Neem voor inhoudelijke vragen contact op met de locatie zelf (denk aan vragen zoals "Is er een parkeerplaats?" of "Is de locatie rolstoelvriendelijk?").
Veelgestelde ticketvragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op de vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.
Het is niet nodig om de tickets te printen. Deze kunnen gewoon op een smartphone aan de entree worden getoond en gescand. Net zo gemakkelijk en dat scheelt heel veel papier! Zorg ervoor dat bij het scannen de schermhelderheid op maximaal staat.
Let op: niet alle locaties werken met tijdsloten. Soms is het voldoende enkel een dag te selecteren. Mocht dat de vraag niet beantwoorden kan dit ook een van de volgende redenen hebben:
De locatie is gesloten. Kijk voor de actuele openingstijden op de website van de locatie.
De tickets zijn uitverkocht. Deze locatie werkt met een maximaal aantal tickets waardoor het kan dat het gewenste tijdslot niet meer beschikbaar is. Het systeem geeft altijd de actuele beschikbaarheid door. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.
De tickets zijn nog niet te bestellen. Ons advies is om de ticketstraat regelmatig in de gaten te houden.
Kijk altijd eerst even of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven.
Het kan ook zijn dat de e-mail in de ongewenste email, spamfolder of in een andere emailmap terecht is gekomen. Tip: zoek op “Globalticket” of “Global Ticket” in de mail. Mocht de email met de tickets niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op via de communicatiekanalen onderaan deze pagina.
Wij vragen bezoekers zich te melden op locatie voor aanvang van het gekozen tijdslot. Sommige locaties maken het mogelijk een ticket om te boeken voor aanvang van het tijdslot, deze optie staat hieronder aan op de supportpagina. Mocht dit niet mogelijk zijn raden wij aan contact op te nemen met de locatie.
Als de vraag niet over online tickets of het online aankoopproces gaat, zouden wij willen verzoeken om contact op te nemen met de locatie en de vraag aan hen voor te leggen.
Voor urgente verzoeken kunt u het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Is de gewenste dag of het tijdslot niet meer beschikbaar? Dan zijn de tickets helaas uitverkocht. Ook telefonisch kunnen wij dan niet helpen. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.
Weet u zeker dat uw verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan de locatie. Zij bepalen vervolgens of uw verzoek wordt goedgekeurd.
Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.